Morsning en snabb korsning

Idag vaknade jag med värk i hela kroppen. Jag måste ridit bra igår... Men snart ska jag iaf gå mot skolan och vi ska åka ut till björnön och ha ltie aktiviter. Först av allt gå en måste slinga. Inget jag känner för påbylsad med kläder för att inte få F i idrott.
   
All packning är iaf klar det enda som ska ner nu är sånt som jag ska ha på björnön. Utom tandborsten kanske då men jag ska borta tänderna och packa ner den nu tänkte jag.
   
Jag hoppas verkligen att vi kommer ha det roligt i helgen men de skulle jag väl tro. Jag är ju där med mina vänner så de blir nog kul. Jaja nu ska jag gå och borsta tänderna så ajg kan stoppa ner tandborsten i min packning. 
    
Direkt från instaaa, emmaostensson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback