Morsning i stugan

Idag är de ju lördag, om ni inte visste de ^^ Det betyder att jag ska åka till stallet och rida. Idag blir jag nog kvar ett litet tag med mina vänner. Förra veckan åkte typ alla hem direkt :/ Sen är de ju Melodifestivalen ikväll, hoppas att det är något roligt med idag. Nästan så att mellanakterna är roligast, iaf förra veckan tycker jag de.
  
När jag kommer hem så bloggat jag om ridpasset, som vanligt. De e ganska skönt för mig att ha något att gå tillbaka och titta på senare. Lite hur de gick, hur jag skrev om vi gjorde någon bra övning eller så. Idag är de iaf dressyr för en ny tränare så de ska bli sköjigt. 
   
Annars har jag inga planer för dagen. De kanske bli shopping i morgon eftermiddag, får se hur de blir me de. Ja ni nu har jag nog tyvärr inget mer att komma med. Papi är snäll och skjutsar mig så jag slipper ta bussen.
Ge mig vår, nuuu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback