Mot bebo

Hejsan alla underbara som sitter i skolan. Jag vill bara göra er avundsjuka och säga att jag för tillfället sitter hemma och chillar. Snart ska jag till stallet och trimma bebo. Nej jag vill inte alls göra en avundsjuka, jag lovar. Men jag är trött så min humor blir lite halvkass.
   
Idag var det somsagt en kort och chillig skoldag utan riktigt skoljobb. Jag agerade modell bara de va typ de, sen satt vi vid datorn och fjantade oss lite och jobbade, lite. Sen på vägen hem skulle Linnea ta bussen men automaten ville inte fungera så vi stog där och flummade ett tag och försökte få den att fungera.
   
Men snart går bussen så jag måste nog börja röra mig. Vi hörs, ni har fått ett inställt att titta på undertiden jag är i stallet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback