Mot konfan

Nu har jag käkat lite mellis, de blev toast och lite saft om någon ville veta. Men jag har pluggat, lite iaf... Snart ska jag bege mig ut i all snö och gå till konfan. Hoppas int eatt vi ska göra nå lekar eller så för de e inte världskul med samma lekar typ hela tiden ^^
  
När jag kommer hem ska jag käka middag och sen ska jag få filmerna. Idag hoppas jag att det går bra och inte som igår då de blev något fel första gången.
  
Men nu måste jag typ gå annars lär jag nog bli sen. Okej kanske inte då det är plogat och bra nu. Fast jag måste ändå börja röra mig. Men vi hörs och ni har ett inställt som väntar på er.

Kommentarer
amanda säger:

vilken vecka ska du på grällsta, jag ska vecka 26 :)

Svar: Jag ska på vecka 26, skriv till mig i chatten på facebook emma östensson ;)
Emma

2013-02-07 | 16:54:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback