Mysponnyn <3

När jag kom till stallet gick jag direkt och hämtade min låda började borsta henne så hon blev väldigt ren och fin, tvättade även svansen och pyttelite manen. Sen flätade jag hennes svans så den blev lockig och fin. Sen ställde jag mig bara och gosade med henne. Man vet att man har hittat rätt när båda nästan somnar i varandras famn <3 Vi mös väldigt länge och de va så jäkla underbart. Då känner man att man har hittat rätt <3 Sen böt jag även schabrak då henns gått sönder och det var väldigt skitigt. Hon fick ett grått och de vart fint på henne. Så på torsdag ska jag rida med det mina rosa benlindor, svarta ridbyxor från sebos.se, grå tjocktröja, mina svarta stövlar. Sen hjälm och väst såklart, även om jag hatar min väst ^^ 
   
Hon fick även prova sin grimma idag och den blev jättesöt på henne. Hon och rosa är verkligen skapat för varandra :) Jag putsade även hennes träns idag så nu är det rent och fint. Jag vill bara att de ska bli torsdag, nu. 
   
I stallet kollade jag även när mina vänner red lite och sen snackade vi en massa om allt och inget. Ska bli sjukt kul att åka med dem och Linnea på Grällsta. Om 129 är vi där igen för 3:e gången. Nu ska jag duscha och sen ska jag väl plugga lite tyska och mysa med min familj framför Maria och Mindy. Jag bloggar mer senare.

Kommentarer
Jessica säger:

FRÅGESTUND! fråga gärna någonting ? :(
www.Twistirni.blogg.se

2013-02-12 | 21:46:27
Bloggadress: http://Twistirni.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback