Myyycket snö

Filmen som vi ser tycker jag inte om. Det är en hemsk film från hur de var i andra världskriget i typ tyskland eller nått. Det är en sofilm som någon skulle undra...
  
De har kommit galet mycket snö. I morse fick man pulsa som jag vet inte vad för att komma fram. Då hade inte plogaren kommit ut och plogat, men det är plogat nu så att man kan gå. Det gick av en bra bit upp på mina vader i morse och så fick jag gå inprincip hela vägen så de kändes sådär lagom roligt. 
  
Idag är iaf plugg och konfa som står på schemat. Jag pluggar ganska mycket nu för då kan jag chilla lite mera ikväll och de känns skönt. Dock så vet jag inte helt 100 att vi kommer ha prov just i morgon då våran lärare var borta idag. Får vi vikarie så tror jag ändå inte att vi gör prov för de vill nog våran riktiga lärare göra med oss ^^
  
Nu ska jag sätta mig och plugga så vi hörs ;)
- Älskade horseshow <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback