Natti natti

Jag har lekt lite med bilder nu under kvällen. Men jag tänkte publicera den som inställt i morgon så att ni har något att titta på här iaf :) De är väl bättre än en tom blogg? Om ni har något tips ni vill veta eller något så kan ni fråga, jag skulle kunna fixa en tutorial skulle jag tro. Iaf om det finns intresse så kan jag ju försöka.
   
Eftersom att det blivit väldigt sent dem senaste kvällarna så ska jag gå och lägga mig nu. I morgon är de prao som gäller och hela veckan. Hoppas att man kanske kan få rida lite också, hehe. De va typ 39753568 år sen jag satt på en Hamrehäst så de skulle va lite kul, har 2 som jag är liten sugen på att pröva.
  
Nej nu ska jag sluta skriva och lägga mig. Vi höres och natti natti på er finisar <3
Photoshoot med Malwa, sommaren 2011 om jag inte har fel?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback