Noll energi

Jag mår bättre och känner mig inte lika sjuk men jag är lika trött så jag tänker gå och lägga mig nu. I morgon är det prao som gäller. Efter praoen är det konfa som gäller, som varje torsdag. Jag har dock inget bra inställt ännu. Något speciellt borde just du vilja läsa om? Var inte rädd att lämna förslag, ingen kommer döda dig för det. Jag lovar. Inget förslag är dumt.
  
I morgon tar vi iaf bussen till stallet på morgonen. Tur att det finns en precis lag om buss åt oss ^^ Lite kul info om någon ville veta.
  
Eftersom att jag är trött har jag inte så mycker energi och den lilla jag har går just nu åt till att arbeta i stallet med.
I somras när allt var bra <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback