Nu är jag hemma igen

På lägret har vi haft det kul. När vi kom var det ltie stelt sen efter lekarna som jag tror att de var släppte det lite. På lördagen arbetade vi i grupper och på sista stället hade båda ledarna ont i huvudet så det blev ett jäklit random pass. Inge mer detaljer om de. Idag visade vi lite vad vi gjort och sen lekte vi. Vi låg på golvet på rad så skulle man skicka en person över sig. Jag blev skickad över och skrattade som tusan, de va väldigt roligt. Sen typ flummade alla trötta konfirmander runt och hade de sköj.
   
För tillfället är jag mycket mera död än levande. Första natten la vi oss sent, typ 1/2. Sen upp halv åtta, disco på kvällen till 12, satt uppe till 1/2 igen upp samma tid. Därför är jag mer död än levande så bloggen idag kommer nog inte vara så spännande. I morgon är det prao och det är de hela veckan. Därför kommer ni nog inte få sån bra uppdatering från min sida, tyvärr. 
   
Nu tänker jag kolla på serier som jag har missat undertiden när jag varit borta, sen ikväll är det ponnyakuten. Ha de gött så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback