Nu är jag verkligen värd lite vila

Nu borde jag verkligen få pluspoäng. Har gjort tyskan, svenska nu efter snart 2 h har jag gjort klart biologin. Nu är jag värd lite ledig tid från plugg och allt som heter skola. Men de e skönt att ha de undanröjt. 17 frågar på 6 f**king uppslag. Min hand har skrivkramp som jag vet inte vad. Men de var verkligen värt de, för då slipper jag ju traggla en massa med de sen utan då jag har jag bara dem frågorna att öva på/med. 
  
Nu tänkte jag bara chilla ett tag, kolla på videos osv. Sen ska jag nog läsa lite ur den där boken. Mami kommer ju hem snart så då ska vi käka tacos. Vi har en gäst här hemma nu, eller aa en kompis till papi. Jag vet inte om han ska stanna och äta tacos med oss eller hur de kommer bli.
  
Vi hörs senare ;)
- Jag som en blå avatar ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback