Ny header

Jag kände för något nytt så jag lekte ihop en ny header. En av mina favoritfärger är limegrön, min stora nuvarande färgcrusch! Svart och lime grön, mumma mumma. Håll me, de e snyggt? ;) Säg gärna vad nu tycker om designen
    
Idag har de varit en chillig dag. Jag började min morgon som alla andra lördagar med att vara i stallet. Red ju som sagt för ny tränare men de gick bra och jag tycker om henne. Johanna kommer snart hem så alla i våran grupp är galet taggade på att få ha henne igen. Hon är beroendeframkallande typ ^^ Jag längtar tills man kan skratta åt saker tillsammans, roliga övningar, våran humor ja hon e grym. Hon som vi har nu e också grym, för jag känner henen sen innan. Dagens övning var väldigt bra och lärorik. Hiss
  
Nyss så käkade vi middag. Snart eller om typ 1 h är det melodifestivalen så då lär jag sitta i soffan med min familj och kolla på det. Men innan ska jag sitta som nu, i mitt rum och ha musik igång i mina högtalare. Lite lördagsmys.

Kommentarer
Mikaela Knutzon säger:

Hejsan, skulle du vara intresserad utav ett länkbyte? Hör av dig isåfall! :)

2013-02-09 | 19:29:15
Bloggadress: http://mknutzon.blogg.se
Alva säger:

Sv; Det kanske jag kan göra! Allt bra förresten? :)

Svar: Jorå de e fint själv? :)
Emma

2013-02-09 | 21:38:39
Bloggadress: http://alvac.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback