Onsdag

Hola
  
Jag glömde att säga att igår så träffae jag Gordons ägare. De kändes lite speciellt för minnen kom ju tillbaka och allt sånt. Men de gick bra vi höll masken.
  
Idag är det en kort dag i skolan. Direkt när jag kommer hem vilket är ganska tidigt så ska jag plugga och läsa ur min engelskabok. 
  
De har inte så så mycket mer roligt eller intressant, inte för att det över va så intressant kanske men... Jag har fått lite tips på inlägg så de tänker jag skriva. Kanske ikväll. De va bra tips så de kan nog bli bra. Men inget kommer komma upp förens helgen då jag e borta. Då kommer ni få leva på inställda, men de är väl bättre än inget? De e ju fortfarande jag som bloggar, fast bara i förväg.
  
Aja nu måste jag sticka och möta mina bruds för att gå till skolan. Vi hörs under dagen, som alltid.
- Hooki tokki <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback