Paus i pluggandet

Nu har jag pluggat ett tag och känner mig ganska säker på de som vi ska ha prov på. Men jag kommer plugga i morgon också, såklart. Idag hade vi hk prov och de gick nog ganska bra, jag svarade på allt så de känns helt okej, hoppas bara att de va okej ^^
  
Jag håller även på att försöka få filmerna men de tar lite tid för dem vill inte samarbeta med mig och Lisa :/ Hoppas att dem kan komma, typ idag... 
  
Nu eftersom att jag tagit en liten paus så ska jag sitta vid datorn och bara kolla på lite videos, lite bloggar osv. Men jag hoppas att filmerna orkar komma idag så jag kan redigera och fixa och sen visa er. Jag vill visa er men filmerna verkar inte förstå de :/ 
  
Okej inget vettigt att komma med så jag säger, good bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback