Planer för veckan

Nu har jag kollat och fixat så i veckan, denna vecka så ska jag åka ut och rida Promise. Jag tänker nog videoblogga om ridpasset, u like? Då tänkte jag även fota henne lite, de e ju trots allt alla hjärtans dag då så hon vill nog ha lite mumsigt godis också och flera pussar ;)
  
Jag e lite avis på dem som bor neråt i landet för dem har sportlov nu denna vecka. Fast jag är glad att jag har vecka 9. Då blir det lite gämnare mellan jul, sport och påsklovet. Vilket är bra. 
  
I morgon har jag iaf studiedag så de e chillit. Jag har inga planer, troligen bara sitta hemma och ha de gött. Åker nog iväg en sväng till stallet på eftermiddagen. Jag har ju min söta bebo som väntar. Sen har jag ju lovat mina friendos att jag ska vara där så jag lär va där :) 
   
Nu ska jag skriva ett inställt som jag fått tips om sen ska jag göra mer på min equestian film då jag fått filmklipp :) Hoppas att ni kommer gilla och sprida den sen när den är klar. Jag bloggar som vanligt mer sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback