Pluggar en fredag, måste vara sjuk?

Direkt när jag kom hem satte jag mig med tyskan som nu är klar, känns väldigt skönt. Den ska bara mami kolla igenom när hon kommer hem. Jag gjorde även 4 frågor på "repetition inför provet" på biologin. Dem 4 korta frågorna blev 2 sidor i srivhäftet ^^ Så nu har jag bara 13 frågor kvar. Jag var så hungrig så jag gick och fixade en toast som jag sitter och mumsar på nu. Jag fick även min bok rättad, eller aa sånt som ska rättas fick jag på ett papper. Det ska jag göra sen efter biologin. Sen när allt detta jäkla plugg e klart, då kan jag sätta mig vid datorn och blogga samt kolla sånt som man alltid gör på datorn. 
  
Därför måste jag sluta blogga och börja skriva biologi. Jag hör av mig efter allt pluggande, om jag inte somnat innan. Ha de gött så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback