Rättvik nästa

Jag trodde inte att vi skulle hinna i morse, nu i eftermiddag alltså. Men jag är duschad, allt är packat och jag är redo. De känns skönt att inte behöva stressa. Jag åker om 40 minuter så nu ska jag chilla lite.
  
Men på Björnön hade vi väldigt kul. Jag var med mina brudar, Ebba och Linnea hela dagen sen på eftermiddagen var även en till brud med, Angelica. På förmiddagen åkte jag och brudarna skridskor, för mig var det debut på riktigt vatten. Alltså med en sjö under. De va sjukt läskigt för man trodde typ att den skulle spricka när man såg sprickor. Men den var tjock så de var ingen fara. Vi prövade även att pimpla men vi hade ingen fisketur så vi gav upp väldigt fort ^^ Vi hade även lite kul i snön innan maten. Efter maten byggde vi 2 superduper fina snögubbar, Jens-Bodil och Sven. Sjukt fina blev dem, verkligen. Om ni vill se dem, åk ut till Björnön och så ser ni dem ute på isen ;) 
   
Ne nu ska jag kolla allt en sista gång innan jag ska åka hemmifrån. Jag bloggar live igen på söndag eftermiddag, tills dess har ni grymma inställda som väntar, med grym uppdatering.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback