Rossel

Jag klarade mig nästan hela konfan utan att skämma ut mig. 3 nysningar när de bara var vi konfirmander sen under gudstjänsten fick jag hostattacker men det var när musik spelades så det hördes nog inte allt för mycket hoppas jag. Många var sjuka så vi var inte full grupp och vi fick en bibeltext som vi skulle rita en bild till och de va faktiskt väldigt mysigt. Jag har sagt de förr men hemma innan man ska dit vill man inte, sen kommer man dit och möter sina vänner och då blir de genast roligare.
    
Jag har ett inlägg på G faktiskt men det kommer jag skriva i morgon. Nu ska jag iaf fixa lite inlägg tills i morgon då jag och Linnea ska på bio.
   
Jaja vi hörs. Ni vill varken se eller höra mig just nu. Låter som en rosslig motor, snurvelnäsa och för att jag snytit mig så mycket att jag fått sår på och under näsan som är insmord med idomin. YOLO kallas de ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback