Sjuka klubben :/

När man är förkyld är kroppen allmänt svag och de märktes på min ridning idag. Jag försökte ta halvhalter hela tiden men orkade inte länge och dem blev svaga så han rusade på lite som han ville i mellanåt. Under framridningen red jag mycket på volter och flyttade för skänkel. Han lyssnar och flyttar fint för skänkeln tycker jag. Men man får hålla emot lite för mycket i handen vilket inte är bra, jag vet. Sen red vi iaf lite serpentinbågar för att få dem lite mjuka i båda sidorna. Det gick kaos första gången men sen ställde han sig lite mer och väntade ut mig och inte bara sprang iväg. Det gick inte superbra och det gick inte piss heller så de va väl ett ganska medel okejpass med tanke också på att jag hostade säkert 30 minuter av 60 och var förkyld.
  
Sen kom jag hem och duschade sen åkte jag och mami iväg till affären och hämtade min brorsa på vägen hem. Idag började jag även spela candycrusch för att alla andra i min familj gör det och man blir typ beroende helt seriöst. 
  
Hoppas verkligen inte att jag är förkyld hela jäkla veckan. Just nu känns det som att jag ska hosta upp hela jäkla bröstkorgen när jag hostar :/ De e ju lixsom lov så då vill man ju gärna inte ligga hemma och vara sjuk.
Trött bebo <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback