Sjukling mot konfa

Idag har jag hostat som jag vet inte vad. Inge roligt de inte. Men nu sen jag kommit hem har jag druckit 2 koppar te så de känns lite bättre vilket är väldigt skönt. Men jag nyser som jag vet inte vad. Säkert 13857839274 gånger idag. 
   
Jag har ju glömt säga att Johanna kom hem igår :D Hoppas verkligen att hon har oss på lördag. Alla kommer bli så glada. Även om vi gillar/gillade våra vikarier. Jag har beslutsångest, Promise eller Carpen? Bara för att jag vill ha någon av dem kommer dem säkert inte få gå. Men man kan alltid hoppas.
  
I morgon är det ju sista praodagen. Denna vecka har gått fort. Nästa vecka är det lov, underbart. Det ända som saknas mina prinsar.
   
Nu måste jag nog tyvärr publicera detta och röra mig mot konfan. Hoppas inte att jag nyser eller hostar där, för de blir inte kul. Men det är nog något på Hamre som gör mig så för nu hemma hostar jag inte lika mycket och nyser inte heller lika mycket. Konstigt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback