Soffmys

Nu har vi kollat på melodifestivalen som vanligt. Jag fattar inte hur man kan rösta bort hon Felicia för Sean banan... Nu är det iaf gaygalan som vi har på. Jag gillar att man står upp för vad man igentligen tycker och håller fast vid det, öppet. 
   
Hon öppnade gaygalan i år
Jag såg världens bilder nyss. Ni får se, nästa vecka när jag är borta. Har ni tips på inlägg kan ni gärna kommentera. Jag har skrivit om mig och mian hästar, min personlighet aa de e nog de ni har önskat så ni kan fortsätta att önska. De ni vill kan jag fixa och jag fick ju frågan om jag inte kan tipsa om filmer och serier och de har jag nyligen gjort ;)
   
I morgon blir de iaf shopping på Erikslund. Därför kommer ni få en haul, för de vill ni väl? Jag hoppas verkligen att sånna nagellack finns kvar för jag vill ha ett till sånt. Dem var ganska bra och stora för 10 kr, K A P.
  
Efter galan tänker jag lägga mig. I morgon är det ingen kyrka så jag kan sova hur länge jag känner för och de känns skönt. Sen veckan som kommer har vi bara 2 skoldagar. Måndag är en vanlig dag, tisdag är studiedag, onsdag är vanlig dag, torsdag är elevensval/profildag och fredag är friluftsdag. Efter det har vi prao och sen lov. 3 chilliga veckor att se fram emot. Jag och Linnea kanske har lite planer för lovet, woopa.
Just the real meee

Kommentarer
Carolina - Beridare på Stall Assla säger:

har inte kunnat se på melodifestivalen och har försökte söka på sean banans låt på youtube men hittar inte den som musikvideo, hade velat höra ändå hur den var ;)

Svar: Titta på SVTplay :)
Emma

2013-02-10 | 15:10:36
Bloggadress: http://asslatjejerna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback