Spelberoende och mat prat

Idag har vi bestämt lite mat för vi ska upp i stugan. I morgon fick jag 2 maträtter som jag var sugen på. Både fiskbullar med ris och sen Tortelini. Så morgondagens lunch och middag kommer bli superbra. Nyss gjorde vi iaf hamburgare helt från grunden och det var galet gott. Men jag fick inte i mig så mycket för hostar jag så känns det som att precis allt ska komma upp :/ Okej nog om mat för idag tycker jag för mat är inte direkt de jag vill att min blogg ska handla om.
    
I kväll är det iaf Melodifestivalen så de ska jag och min familj kolla på tillsammans i soffan med lite snacks och läsk. Lördagsmys <3
     
Aja nu väntar candy Crusch så vi hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback