Stänger datan för ikväll

Tyvärr så blir det ingen film idag. Jag trodde att jag skulle få filmerna men jag har inte fått dem så jag vet inte vad jag ska göra... Tyvärr asså men då kan jag inte visa någon film, inte idag iaf. Hoppas att jag kan ha fått filmen tills i morgon men de e inget som jag kan lova. Jag vill inte hänga ut någon eller så.
   
Idag har jag skrattat galet mycket åt en video som William Spetz har gjort. Älska honom alltså. Lätt en kanal som gör roliga videos och är värd alla fina 145 000 prenumeranter som han har. 
   
Jag hoppas att jag sover bättre i natt så jag orkar med skolan i morgon. Men jag vet inte om jag ska åka till stallet eller inte. Mina vänner ska hoppa en special grej som finns på våran ridskola. Och en ska ha Promise sen ska Tilda ha Elina så jag kanske åker ut en sväng för att fota dem lite. Sen är en till kompis där och hoppar med en annan ponny. Jag kanske får slänga upp någon bild här, om jag får för dem såklart.
     
För tillfället ligger jag i min säng och kollar på topmodel. Men snart ska jag stänga och hoppas att videosarna kanske kommer under natten. Hoppas hoppas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback