Tisdags morgon

Idag var det väldigt lockande att ligga kvar under täcket och bara somna om. Men icke san icke här ska vi upp till skolan. Idag är våran längsta dag och de märks i skolan. Sista lektionen är engelska och där vill man bara hem hem hem för att man knappt har ätit lunch och sen är man trött och har ont i huvudet. Men i natt sov jag bra så jag är pigg, nej pigg är jag kanske inte men utvilad är jag.
  
Jag står i valet och kvalet om jag ska åka till stalllet, eller vara hemma och plugga. Det blir nog stallet för jag vill fota mina vänner som ska hoppa och sen är de ju bara så mysigt i stallet. I morgon blir det nog, då kommer jag skriva ett inställt som någon utav er fina läsare hade kommenterat och de va ett bra inlägg så de kommer jag att göra. Eller om vi får hål idag, så kanske jag gör det då när jag ändå ha tid. Men jag ska även plugga för då slipper jag ju sen, ja va smart jag e. Får vi hål så pluggar jag, slipper göra det ikväll och jag kan åka med gott samvete till stallet. Smart tjej här ^^
  
Idag önskar jag er alla en fin tisdag. Glöm inte att kolla på Mindy och Maria ikväll klockan 21 på 3:an. Jag vet inte om det kommer med, men dem var i västerås :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback