Trött.se

Jag är ledsen att ni har blivit lite bortglömmda. Men jag är trött så därför glömmer jag tyvärr lite saker hit och dit. Även om jag verkligen inte vill glömma vissa saker.
   
Idag på praoen var det iaf roligt. Vi gjorde lite sånt som man gör, mockar, fodrar, in/utsläpp, tvätta mugg, soppa stallgången. Eftersom att vi är 4 totalt i stallet så går det väldigt fort. Därför skurade vi lite väggar, tvättade lite smutsiga rumpor. Nu är det bara 2 dagar kvar av denna praovecka. På fredag får vi sluta vid lunch så sen tänkte jag och Linnea gå på bio och se beautyful creatures.
    
Nu ska jag väl fortsätta att slappa lite framför datorn under min gosiga filt som jag fick i julklapp. Jag ska nog också fixa en ny xoxo Emma grej för jag har haft min den länge nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback