Utvärdering - Ridbyxor

Nu har jag "ridit in" mig i mina nya ridbyxor och tänkte därför utvärdera dem här åt er.
   
Varför är dem bra?
De här ridbyxorna är i ett töjbart material vilket gör att dem formar sig väldigt bra efter benen. Det finns inga sömmar eller något som skaver. Materialet är underbart skönt också. Det känns typ som att gå runt i sina favorit tights eller något liknande. 
   
Vad vet man inte om byxorna?
Det jag iaf inte visste när jag fick hem dem var att där nere vid foten är det typ som ett nätaktigt material. Det är väldigt smart och skönt att det är där nere. Ridbyxorna är även väldigt lätta att vika upp lite om de skulle vara lite för långa, vilket också är väldigt bra.
   
Är det bra hållbarhet?
Mina ser precis ut som nya och nu har jag haft dem 1 månad och 1 vecka. Nej jag räknar inte, jag fick dem samma dag som mina prinsar lämnade jordelivet. Och är precis lika fräscha och allt är helt utan en enda skråma
   
Var kan man köpa dem?
Man kan köpa både min modell som heter All season full seat och flera modeller av samma grymma märke, FITS hos grymma sebos.se
   
Vad föll just jag för hos ridbyxorna?
Jag tror att jag föll för hur dem satt först av allt. Jag säger det igen, sjukt bra passform. Sen materialet är underbart att ha på sig vilket är väldigt viktigt. Dem är också väldigt sköna att rida i och man sitter bekvämt i sadeln.
Undrar du något så är det bara att fråga

Kommentarer
Jenny säger:

Helskodda eller knäskodda? :)

Svar: Finns både och men mina är helskodda :)
Emma

2013-02-27 | 22:45:49
Bloggadress: http://mylittleponi.blogg.se
Carolina - Beridare på stall Assla säger:

Dom verkar sjukt sköna!

Svar: Dom är sjukt sköna!! :D
Emma

2013-02-28 | 08:54:02
Bloggadress: http://asslatjejerna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback