Youtube tips

3lin123
Det är en kanal som finns på både svenska och engelska. Hon gör massa olika videos och även sims hus så du kan hämta massa insperation därifrån. Hon är även duktig på smink och tipsar om lite smink oså ibland vilket jag också gillar.
   
Tahultsbarn, Clara Henry. Hon är grym och gör roliga videos, behöver man säga mer än så? Kolla in hennes kanal den är grymt rolig. Videosarna är verkligen genomtänkta och planerade inte bara ihopslängt på 2 sekunder.
   
Lillabloggen, William Spetz. Alla känner väl igen honom? Han är grymt rolig han med och han gör roliga och genomarbetade videos. Honom skrattar jag ofta åt och först fattade inte dem i min familj varför. Nu har det även slutat i att min brorsa är värsta stora fanet, duktig Emma som gjorde honom till det hehe ^^ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback