Tips på snygga kläder!

*Tröja från Hollister:
Sjukt fin och skön. Jag älskar sånna med längre bak så stor hiss! :)
  
   
*Tröja från Hollister:
Den va jättefin. Älskar spetsdetaljerna!!
  
   
*Linne från Hollister:
De va väldigt enkelt och snyggt. Även dem spetsdetaljerna var snygga
    
  
*Topp från H&M:
En väldigt fin topp till sommaren. Denna kommer nog flytta in i min gardebord inom en snar framtid! Stor hiss
    
  
*Linne från Kappahl:
De va galet fint eftersom att de va långt och sen nåt på axlarna. 
     
  
*Topp från Kappahl:
Den va fin, lång och föll mig i smaken bara :)
     
  
*Jeans från Hollister:
Lite smått traschade jeans, supersnygga
    
  
*Jeans från H&M:
Sjukt kolt mönster. Dösnyggt att matcha med en märkblå tröja eller en svart. Dem skulle jag inte tacka nej till
    
  
Samma här, klicka på rubrikerna så kommer ni till klädesplagget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback