Torsdags kväll

Hejsan. Jag har precis börja läst lite i en engelsk bok som jag har lånat på biblan, jag tänkte låna om den men någon hade bokat den så de gick inte. Jag skulle gärna haft mer tid då jag började läsa den idag och lånade boken 15/1 så den ska tillbaka 12/2. Jag får helt eneklt ligga i rejält med läsningen känns de som. Boken heter The brides farwell, om någon ville veta. Jag har bara läst några kapitel men den verkar väl ganska bra.
  
I morgon är det äntligen fredag, underbart. Ska bli skönt att få lite helg och ledigt, även om min ledighet kommer bestå av en del plugg ^^ Jag kanske åker en sväng till stallet för att umgås med mina goa vänner <3 Har inte bestämt mig helt än, men kanske. Kanske att jag är hemma och pluggar lite, så är jag helt fri i helgen. Smart va? Aja får se hur de blir i morgon. Jag har inte heller bestämt om jag ska hoppa Carpen på lördag eller om jag ska vänta och känna att jag har mer kontroll över honom. Jag har frågat min tränare vad hon tycker så jag hoppas att hon kan svara och säga vad hon tycker. De skulle dock vara roligt att proöva hoppa honom lite, gaaaah hatar att ta beslut. Men troligen ger jag honom och hoppningen ett försök ;)
   
Jag önskar iaf alla en fin helg så hörs vi i morgon bitti igen för nu måste jag läsa lite ur min bok...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback