Lite kvällsmys

Det är skönt att ta en promenad i det ganska kalla vädret som det blivit nu framåt kvällningen. Nu sover mna nog gott och är uppladdad inför den tråkiga skolan. Men skolan är ju ett måste och så e de. Kul att folk börjar hitta till kommentarsrutorna och ger sig tid att kommentera. Det tycker jag att ni får bli lite bättre på ;) 
    
I morgon efter skolan blir det massa plugg till provet vil jag lova. Men det är inte så svårt känns det som. Vi har haft läxförhör på allt och övat ganska mycket så de känns ändå ganska bra inför det. Man får ju iaf umgås med alla underbara vänner i skolan och de gillar man ju. Jag har dock insett att engelskan ksa vara klar ganska snart tror jag och jag känner mig i så där superklar med min del. Bara för de öppnade jag dokumentet och skrev några rader, +poäng här ;) 
Okej det kanske är dags att krypa ner i sängen och sova så man är lite pigg i morgon. Gucci ska ju ut innan skolan... Sov så gott, vi hörs i morgon
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback