Markarbetspass 14:e April - Promise

Övningen: Det ljusgräna är trav, det mörkgröna är galopp och det röda är konor                                                                                                                                                  C
Det gick helt okej tycker jag, där i galoppen var hon lite springig... Men hon galopperade över "studsen" och jag ramla inte av, had ekunant haft en rundare volt men men. I traven var hon väldigt lugn och hon sökte sig ner, vilket hon inte brukar :) Under uppvärmningen var hon ovkså väldigt lugn, fina volter och hon lyssnade väldigt bra på mig. Hon spänner sig i korttrav, men hon tror att vi ska galoppera då... Det är något vi behöver träna mycket på. Är nöjd med tanke på att jag inte ridit på 5 veckor. Nästa vecka står hoppning på schemat, bli på Promise det också. Vi skulle hoppa studs ute i stora.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback