Om mig, Emma

Jag heter Emma och är född 1998. För r som undrar bor jag i västerås med min mamma, pappa, och min lillebror Erik + mitt marsvin Fiffi.
 
 Jag har haft några dåliga och tråkiga bloggar innan men dethär är en blogg jag kommer satsa på, bra inlägg, deepshits, åsikter, Hiss & Diss. Massa bra inlägg kommer det att bli, jag kommer göra roliga och läsvärda inlägg. Och jag hoppas att ni tycker om min blogg + mina inlägg. Jag sköter fyra hästar, det är dem som är i headern ;) <3 På en vecka så är jag i stallet 4-5 dagar. Jag älskar verkligen stallet och hästarna sjukt mycket, sen så har jag varit på Grällsta och då har jag haft världens bästa Beny bus <3
 
Jag tycker även väldigt mycket om djur, utom insekter och "vilda" fåglar.  Hästar, hndar och marsvin är nog dem absoluta favoriterna men jag tycker om andra djur också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback