5 saker ni inte visste

* Jag tycker om stora hundar, små är söta men stora är lixom en hund. Även om Smilla, Ize, Nellie, Betty, Selma, Siri, Tuffi är hur söta och gosiga som helst, så skulle jag inte vilja ha nån sån hund själv.
 
* Jag hatar fåglar, inget illa ment mot dem eller nått. Men jag tycker bara inte om dem, även om vissa är söta. Nej usch
 
* Jag hatar att behöva välja, jag tror alltid att jag kommer välja fel. Och sen får jag sjukt lätt beslutsångest. Jag tar helst båda, inte bara en. Som Grällsta eller bete, jag kan inte välja en vill ha båda.
 
* Jag älskar att fota, det är så sjukt roligt. Djur, och mat är favoriten att fota.
 
* Jag älskar att köpa bikinis, jag har redan köpt 3 i år... Hehe, men dem ar ju så snygga!
Ize <3 <3

Kommentarer
Frida säger:

SV: Tack för din röst :)
Allt bra?

2012-07-25 | 18:51:57
Bloggadress: http://fridaannas.blogg.se
Frida säger:

SV: jo det är bra :)

2012-07-25 | 19:02:53
Bloggadress: http://fridaannas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback