Beny 2011 - 2012

2011 var Beny mager, vinglig osäker på hinder. Men han vara bara 5 och hade precis kommit så det var inte så konstigt. Och han hoppa väldigt klumigt.
 
2012 - Beny hade lagt på sig en massa hull. När vi red kände jag verkligen skillnad på honom, han var inte alls lika vinglig. Han är lite vinglig men det beror nog på hans steg, men han var myyycket mer stabil än förra året. Sen när vi hoppade kände jag på han att han tyckte de va sjukt roligt. Och han hoppar som en gud, sjukt roligt att känna den förbättringen. Sen sista dressyrpasset kändes allt sjukt bra, han lyssnade och var väldigt uppmärksam. Våran ledare sa efter passet att det såg bra ut och hon tyckte de såg ut som att jag kom åt han väldigt bra, vilketb var roligt att höra :)
I miss you my prince <3 <3 Beny är den bästa grällstaponnyn enlit mig, och han är en C-ponny! :) Så jag borde kunna rida bebis Beny bus nästa sommar <3 HAPPY FACE!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback