Dagens planer

Idag blir det en rolig dag känns det som. I eftermiddag ska vi åka ut till en komis till mig och våra mammor e också asbra vänner, kom även på att vi känt varandra redan när vi våra mammors magar :) Iaf så ska vi åka ut till dem, hur mysgt som helst. Dem har även två hästar, jag väljer och kalla dem P och K :) P är en shettis och K tror jag var en gammal travare om jag inte har helt fel. Så idag ska vi rida nån av dem, eller om en tar P och den andra K så kan vi ju rida tsm, vet inte hur det blir, men det får vi se. Ska förösak fota lite idag iaf :)
Bjuder på en vinterbild av P, sjuukt tjock vinerpäls så hon ser lite tjock ut <3 Men de e hon inte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback