GASH!

Blir gaaaaaaaaaalen! Kan vekligen inte välja, men det lutar nog åt hyra häst.
 
 
Hyra häst +
Man får rida 16 gånger
Det är längre tid
Det är billigare
Man får motion på vägen dit
Man lär sig ha hand om en häst på ett annat sätt
 
Hyra häst -
Man har ingen riktig tränare
Man har ingen riktig ridbana
 
 
 
Grällsta +
Man får nya vänner
Man slipper föräldrarna
Man är mer självständig
Man har riktiga ridbanor
Man har riktiga tränare
 
Grällsta -
Man rider 12 gånger
Det är lite dyrare
Det är 1 vecka (som jag tänkte åka på)
 
 
 
Nej, det är ingen brådska med detta ännu. Jag ska försöka göra så att jag får båda :) Då blire städa myyycket här hemma och en hel del tvätt så gör jag jobbbar mot betet och sparar till Grällsta så gör jag nog! Då slppier jag välja en av dem. För jag vill båda nått sjuuukt.
 
Fast nu tänker jag gå och lägga mig. Vill vara lite pigg i morgon. Då jag börjar med min städplan :) Hoppas verkligen mami förstår, men jobba mot något brukar funka bra :)

Kommentarer
Lisa säger:

Jag hade valt hyra häst. De är ju kul och man får rida när man vill och känner för det, du får ju antagligen ha Beny igen så, jag hade valt de. Du bestämmer. Jag vill absolut åka på grc med er men jag skriver bara vad jag hade gjort.

2012-07-06 | 22:39:33
Bloggadress: http://GRCCheyerna.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback