God morgon

Idag fick det bli en sovmorgon. Väldigt skönt var det att få sova ut lite. Men i innan jag loggade in på blogg.se loggade jag in på bdb, då såg jag att Tilda hade börjat fundera på bete eller grällsta. Så då började jag fundera på det igen, och jag tror faktiskt att det blir betet. Sry Grällsta, Beny, Linnea, Lisa, Ize. Men jag kommer komma och hälsa på!! <3 Jag och Prancer i 3 veckor, inte så dumt :) Okej jag har också bestämt mig, bete blir det. Fast det kan ändras under 10 månader menmen. Eller det beror på Mamis och papis semsester för dem kanske har semster första delen, men inte andra så då tar jag ju bara andra delen. Så hoppas att det går, då blir jag glad :) Men jag vill till Grällsta också men det blir bete nu. Men om det blir bete då ska jag köpa ett träns och kanske ett schabrak så då är det bara att börja kolla efter de :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback