God morron, god morron

Jag satt uppe sent igår och skrev ihop två tipsinlägg som kommer upp den här veckan. Tror ni kommer gilla ett av dem iaf :) Då fick det bli sovmorgon idag, vaknade 09.50 grymt skönt att få sova ut lite. Idag händer det inte mycket alls, skulle ju som sagt hjälpa Gabbi med hennes design. Men det är bara de jag har inplanerat, så åd lär de väl bli en film eller 2, spela spel osv. Bara en mysig hemma dag.
 
Men någon dag måste jag, Tilda, Linnea & Lisa åka ut och hälsa på "våra" små ponnysar <3 Och så klart hälsa på ledarna <3 Saknar allt som tusan, 2013 ska vi dit igen <3 Och Beny är C-ponny så har jag tur kan jag få honom nästa sommar också <3
Snälla Felle fotade oss i hagen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback