Grällsta veckan, var bäst!

Veckan var bäst. Vi hade otur för att det var dåligt väder men annars var helt grymt! Jag fick min lilla prins Beny igen :) Träffade även nya vänner, vi hade sjukt roligt på kvällarna tillsammans. Vi ska definitivt åka tillbaka till Grällsta nästa sommar! Det är verkligen mitt favoritställe, awesome tränare/ledare och aa alla är sååååååå snälla och trevliga.
  
  
 Första hoppasset var grymt bra, Beny hoppade riktigt bra och vi helt rätt in på hindrena. Det bästa hoppasset på Grällsta ever! Det sista dressyrpasset kändes riktigt bra, Beny lyssnade riktigt bra och var väldigt uppmärksam på mig. Sen red vi ut och det var sjukt mysigt, vi galopperade på en galoppstig och det gick väldigt bra alla ponnys skötte sig riktigt bra.

Kommentarer
Anonym säger:

Hej. Kan inte du ha en frågestund? jag tänker iallafall ställa massa fråger till dig (mest om grällsta)och göra lite this or that. hoppas det är okej :-)

frågor:
1. Vad är det bästa med grällsta?
2. Vem saknar du mest på grällsta? (om du inte räknar med dina närmsta vänner)
3.Vem hatade du/gillade du minst på grällsta?
4.Vilken häst hade du?
5.Hur många gånger har du vart där?
6.Vilket år gillade du mest?
7.Vilken talangjaktslåt var bäst 2012?
8.Hur många gånger har du hoppat på stora hoppbanan?
9.Vad är det högsta du har hoppat på benny?
10. Vad är det du ser hos benny?


this or that

benny/malwa
grc/stallet du rider på
smink/utan smink
agnes dahlgren/linnea lindemyr
ledaren lisa/ledaren emma
glass/godis
Cola/fanta
läsk/vatten
tighta linnen/stora linnen
bh/utan bh
gröna gruppen/röda gruppen
gröna gruppen/rosa gruppen
gröna gruppen/blåa gruppen
röda gruppen/rosa gruppen
röda gruppen/blåa gruppen
rosa gruppen/blåa gruppen
blogga/rida
gå ut och springa/chilla i soffan




Jag skulle vara väldigt tacksam om du svarar på mina frågor, jag läser din blogg varje dag och du är en av mina idoler! :-D :-D

älskar dig <3<3<3<3<3<3

2012-07-01 | 14:07:46
Mikaela Knutzon säger:

Jag har några bilder på dig och Beny när ni galopperade över galoppbommar, om du vill ha dom kan du väl kommentera min blogg så lägger jag ut dom i ett inlägg! :)

2012-07-01 | 16:29:24
Bloggadress: http://mknutzon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback