Hemma igen + massa info

Vi hade iaf as roligt, var sjukt skönt att skratta med bästa igen! Har inte gjort det på 3 veckor så de va hur niice som helst. Sen blev jag även inbjuden till hennes släktfödelseddagskalas, och jag har nog en awesome present på G åt henne :) Hon fyller på fredag så på fredag gratta http://linneascrasylife.blogg.se/ på fredag!
 
Sen är det OS som står på tur, Fälttävlansdressyr det ska jag titta på. UPDATE: kul att det gick så bra för Ludwig Efter middagen så sticker vi iväg och fiskar och hoppas på att få nån fisk som går att äta. För det är så gott med egenfiskad fisk :)
 
Men nu ska jag nog sätta mig och kolla lite på Hööks, glada, horsemeup och lite goa bloggar. Såg även att det stog en påse med godis på mitt sum så jag ska nog käka lite sånt och ta ett glas saft också tror jag. Och jag hoppas att ni har en grym dag! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback