Hemma men det varar inte länge

Har nyss kommit hem och käkat. Mami gjorde hemmagjord pizza, mumma. Idag var de inget som följde med hem, då jag inte hitade några snygga regnkläder. Jag är jäkligt kräsen när det gäller sånt, hehe. Men jag köpte iaf present till Linnea. Tror hon kommer bli glad för den :) Sälla vänner som vi är så brkar vi köpa en present till dagen då man fyller år, sen en när man har party.
 
Nån dag ska jag nog sticka ner på stan och kolla efter regnkläder, sen ska jag ha en sak från H&M som dem itne hade på shoppingcentret. Sen skulle jag behöva en hårinpackning men den ska jag nog hoppa in och köpa på ÖB, så på vägen hem hoppar jag nog in där och köper med det.
 
 
Men nu börjar det bli dags att gå promenad. Jag skriver mer när vi kommer in igen :)
Saknar den finaste C-ponnyn i världen! <3 Men det kommer bli en sista sommar, du och jag <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback