Kärleken till en häst

Det är något som ingen kan förstå, om man inte själv har upplevt det. Det är något som bara vi hästtjejer kan förstå. Kärleken till sin/sina ponnys/hästar är något som INGEN kan förstöra, du kommer alltid älska ponnyn/hästen vad som än händer <3 Om du står vid hagen och kollar så kommer din ponny/häst gärna fram och buffar/gosar med dig. Eller om du är ledsen så tröstar den dig, en sann vän alltså <3 Den gör dig alltid på bra humör, oavsett vad som hänt under dagen. Synd bara att ingen i familjen vill förstå det, "varför köper du ditten och datten till den?" Svaret: För att jag älskar den sjukt mycket! Har du en gång fått en hästs hjärta, då har du det för alltid. Den finns alltid där när du behöver den, den kan aldrig skvallra, aldrig prata bakom din rygg.Den håller sitt ord och så är det <3 Jag vet att jag har många "bebisar", men jag älskar alla lika mycket ändå!! <3  Åhh jag längtar tills jag får krama "mina" sötisar igen, saknar dem lyckostrna som har det gött på bete <3 Och Beny som har det hur mysigt som helst på ridläger. Ni hästtjejer, känner ni lika dant?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback