Ledsen för den dåliga updaten

Men efter lunch fick vi beösk och kollade på TV. Sen hade jag och min bror tråkigt så vi satte oss och spelade lite Diamanten. Jag förlorade stoort, hehe. 9-5 och 9-6 inte så bra men jag var nära dem flesta gångerna. Sen satte vi oss i soffan och kollade på nån film, men den va tråkig så jag duschade. Det är de som har hänt och jag har bara tagit det lugnt hela dagen.
 
Nån dag i veckan ska jag och mami åka till IKEA och köpa tavelramar, min vägg kommer sjuuukt fin känns det som :) Det enda som saknas på den är en lagom stor spegel :)
  
 
Roligt inlägg känner jag menmen har inte så mycket annat att skriva om och jag ville skriva ett till lite längre inlägg.  I morgon tar jag nog sovmorgon, så om jag inte uppdaterar under morgonen/förmiddagen så sover jag. För jag kan behöva det då jag e sjukt trött och sliten då jag inte återhämtat mig helt efter min förkylning. Blir inget mer inlägg ikväll, jag ska surfa lite mer på datan sen kanske jag lägger mig och spelar lite playstation eller nått.
 
 
Sov så gott <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback