Inlägget som skulle kommit upp igår :@

Vi var ju som sagt hos Alice med familj och vi hade de mysigt, tog en fika och snackade. Sen drog jag och Alice till hästarna och fixade i ordning dem för en liten ridtur. Sen red vi en sväng och det gick superbra :) Sen red vi tillbaka till hset för att ta av sadlarna och sen tog vi samma tur igen :) Hur mysigt som helst och Alices lilla shettis är såå mysig <3 Alice, var rädd om den sötnöten! Sen hoppade vi lite snabbt ner i plurret och de va såå skönt för det var väldigt varmt att rida. Men på vägen hem köpte vi med oss lite donkiskäk, hem och käka sen drog vi och fiska på Ängsö och jag fick bara upp 2 murtar, tråkigt nog. Det jobbigaste var att vi hörde flera jätteplums i vattnet, så det mååste funnits stora fiskar.
 
 
Men nu ska jag kolla runt lite på sånna hemsidor man har, sen en och annan blogg. Jag sa j även att betes bilderna skulle komma idag, men det blev att vi kom hem så sent från Ängsö så bilderna får komma upp i morgon istället.
Jag på P, Alice på K

Kommentarer
Tilda ♥ säger:

vadheter hästarna ? jättesöta :)<3

2012-07-27 | 14:17:59
Bloggadress: http://ponnysmurfarz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback