Sommaren och bloggen

Det är något som inte går så där väldig bra ihop, tyvärr <3 Jag vill leverera bra inlägg, långa inlägg, åsikter, deepshit ja massor. Men på sommaren ska man ta det lugnt, vara ute, ha roligt familj/släkt/vänner, kunna vara ute och sola. Då går det inte så bra att leverera så många sånna inlägg, hoppas ni förstår det <3 Sen med nya blogg.se så kan det också krångla, vilket gör det ännu jobbigare. Hoppas att ni som läser min blogg förstår hur jag tänker  kring detta. När skolan och allt sånt börjar, då kommer det bli, mycket mer sånt <3 Samma sak på hästfronten, när jag börjar rida och så igen, då kommer hästinlägg och sånt komma upp <3 Även videos då jag vill att mami kommer och filmar när jag rider ibland. Ska även föröska få nån kompis att filma då och då. Jag fnderar även på att jag ska böja skriva inlägg om ridpasset, vill ni läsa det? Eller ska jag strunta i det och bara göra det om det känndes riktigt riktigt bra?
   
    
Så om ni tycker min blogg är lite ointressant nu, vänta till sensommaren/hösten då jäklar blire andra bullar. Nya hästbilder, många deepshits, åsiktsinlägg osv. Det kommer även bli ändring på hela mitt liv till hösten, jag ska springa minst 3 dagar i veckan, rida 3 pass varje vecka. Och blir jag nöjd med min träning och jag tycker jag ser okej ut så vill jag pierca naveln. Sjuukt snyggt tycker jag! Och sköta skolan som tusan, mitt mål är bra betyg. Då mitt mål är att bli ridandepolis senare i livet, verkar så sjukt häftigt och roligt.
  
   (sjukt fint smycke)
(Bilderna är lånade fårn google)

Kommentarer
Tilda ♥ säger:

JAG VILL LÄSA OM RIDPASSEN !
jag och julia & jag och ellinor kommer även kriva om våra ridpass på bloggarna , så ja , tror faktist det är riktigt uppskattat ! :D<3

2012-07-29 | 14:23:40
Bloggadress: http://rockisryttare.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback