Sry

Jag har försökt få in desigen jag gjorde, men blogg.se ville, jävla kossor som kommer hela tiden!! Även om den nya headern inte är speciellt avancerad eller något men jag vill ha nått nytt. Hoppas det går i morgon för jag har gett pp för ikväll! Såg även att Zanni hade länkat, tack tjejen :)
  
Iaf har jag och Tilda besämt att vi ska dra till Skerike i morgon. As mysigt, jag älskar verkligen Skerike och betet <3 Tilda skulle ta lite kort på mig och Prancer :) Sen ska jag fota alla söta tjocka betetshästar <3 Längtar verkligen tills det är dags att sätta igång hästarna. Jag är verkligen sugen på att rida Gordon och Promise. Jag har nog även planerat in lite tävlingar till hösten. 2 dressyr (troligen på Gordon), 3 hopp (troligen på piggelin Promise). I dressyren slås båda poängen ihop och blir en total och utefter det bli man placerad. I hoppningen är det "kval" man ska ha minst två felfria rundor av 3 för att få rida sjävla omhoppingsfinalen 3:e gången. Dressyr blir en Lätt B och hoppningen blir Lätt D (ca 60-70 cm, tror jag)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback