Svar på frågor

1. Vad är det bästa med grällsta? hästarna och ledarna
2. Vem saknar du mest på grällsta? (om du inte räknar med dina närmsta vänner) Emma T och Ellen
3.Vem hatade du/gillade du minst på grällsta? Tycker om alla <3
4.Vilken häst hade du? Beny
5.Hur många gånger har du vart där? 2
6.Vilket år gillade du mest? Förra, för då va det bra väder
7.Vilken talangjaktslåt var bäst 2012? våran ofc men blåagruppen
8.Hur många gånger har du hoppat på stora hoppbanan? 0
9.Vad är det högsta du har hoppat på Beny? ingen aning 60?
10. Vad är det du ser hos Beny? En söt liten ponny med mycket energi
  
this or that:
Beny/Malwa
grc/stallet du rider på
smink/utan smink
agnes dahlgren/linnea ivemyr
ledaren lisa/ledaren emma (tycker om båda)
glass/godis
Cola/fanta
läsk/vatten
tighta linnen/stora linnen
bh/utan bh
gröna gruppen/röda gruppen
gröna gruppen/rosa gruppen
gröna gruppen/blåa gruppen
röda gruppen/rosa gruppen
röda gruppen/blåa gruppen
rosa gruppen/blåa gruppen
blogga/rida
gå ut och springa/chilla i soffan
  
   
Jag skulle vara väldigt tacksam om du svarar på mina frågor, jag läser din blogg varje dag och du är en av mina idoler! :-D :-D Älskar dig <3<3<3<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback