Svåra beslut!

Jag har svår att bestämma mig, vet inte om jag och Gordon ska köra en Lätt C till eller om vi ska debutera Lätt B. Vad tycker ni? Så här såg det iaf ut när vi debuterade Lätt C (i våras)
 
Och reslutatet blev ju detta:
 
Funderar på att ta Lätt C nu mest för att känna på han lite mer innan vi beger oss till Lätt B, tor ni det kan vara smart? Jag har verkligen problem med hur jag ska göra. Ni får vara med och påverka så kommentera vad ni tycker, det kommer va till stoooor hjälp! <3

Kommentarer
Anonym säger:

L:B!!!!!!!! jag tävlade första gången jag tävlade dressyr i L:B och du har vart med på L:c 2 gånger varav en gång med gordon som du ska ha nu igen.. L:B emmAA

2012-07-11 | 18:04:54
Nora Sandberg säger:

Gör det som känns rätt! Känner du att du klarar LB så tycker jag att du ska testa det! :)

2012-07-11 | 22:01:07
Bloggadress: http://norasandberg.blogg.se
Alma säger:

Kanske ta LC en gång till så du blir säker på det osv. :) men du gör som du känner

2012-07-13 | 20:29:45
Bloggadress: http://almaniilsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback