Var hos Linnea

Efter jag skrev det förra inlägget drog jag te Linnea, där badade och sen kollade vi lite fiskeutrustning. Vi hade kul och lekte lite med hennes "gele" drag... Men sen la vi oss i hennes säng och bara snackade lite, kollade i block och lite sånt. Då kom vi fram till att vi ska ha en dag i höst (efter vi anmält oss Grällsta) då vi kollar på Grällstas ponnys/hästar och så ska vi kolla vilken/vilka vi ska önska :) Jag har redan en som jag vill prova, sjukt söt D-ponny, som jag föll för under lägret iår.
 
 
Men sen kom jag hem och käkade middag + kollade lite på TV och sen gick jag och l mig i ett bad. Och det är de som hänt idag :) På fredag har jag och två kompisar iaf lite planer, vi drar ut te Skerike och fotar ridskolehästarna :) Vi kanske drar och fotar dem i vilohagen, får se...
 
 
Nej nu sätter jag på en film och lägger mig i sängen. Vi hörs som vanligt i morgon igen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback