Det är 4 anmälda hittils

Vet att jag skrev godnatt innan men måste skriva ett inlägg nu. Det är 4 som har anmält sig, nån mer som vill? Isf för det i morgon senast klockan 20! Via mejl, facebook kommentar eller hur du nu vill . Det är så, du får komma om du inte anmält dig, men det finns ingen sponsorpåse till dig då... Kan ju säga att det är roligt att 4 kommer redan, på 2 dagar :)
   
Men sponsorpåsen kanske inte är en sån där wow upplevelse, men jag har iaf fixat ihop grejer åt er :) Det är ca 6 saker, bra saker att ha enlit mig! :) Jag kommer ha med en extra påse om det skulle behövas, men det är bara en. Så anmäl dig om du vill komma ;) Gärna så fort du kan! :) Tar inte emot anmälningar efter 20 i morgon... Men huvudsaken är ju att vi träffas och snackar, right? <3
 
  
Här kan du få mer info om bloggträffen: http://emmascrazylife.blogg.se/2012/june/bloggtraff.html#comment

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback