Hemma

Vi är nu hemma från Engsö. Vi gick runt och kollade lite i slottet, innan vi gick ut från slottet tog vi en fika. Efter det gick vi och kolla lite i kyrkan och på kyrkogården. På vägen hem stannade vi till på Kungsbyn men där fanns det inget roligt så vi åkte vidare mot pizzahut, där käkade vi pizza och glass.  
   
 
Sen så pratade jag med Fanny och Camilla. Jag och Fanny ska åka ut till Malwa på torsdag, vi ska ha en fotoshoot :) Förhoppningsvis kan vi rida på ängen men om den är blöt så får vi rida i paddcken, ridhuset eller kanske på travbanan... Så då kommer det upp nya fräscha bilder och sen så kommer jag klippa ihop en film med bilderna :) Nu måste jag bara  klura ut vad vi ska ha på oss, Malwa ska bara ha sitt bruna träns, men jag måste hitta nåt fint att ha på mig :) Malwa kanske också får ha sina rosa benlindor, beror på om jag hittar nåt fint med lite rosa i ;)


-Bilder från förra årets fofoshoot-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback